Køkkenfaglig medarbejder søges

Glamsbjerg Fri- og Efterskole søger medarbejder til storkøkkenet

Mad og spisning

Glamsbjerg Fri- og Efterskole søger en faguddannet køkkenmedarbejder per 01.04.2023. Der er tale om stilling på 70% af en årsnorm, svarende til ca. 25 timer om ugen.

Vi er et køkken, der går op i at kunne servere veltilberedt mad, der smager og dufter godt. Vi mangler en ekstra hånd til denne vigtige opgave, og hvis du går op i kvalitet, laver mad med stolthed og har et godt humør med dig, vil vi gerne se en ansøgning fra dig.

Vi lægger også vægt på, at du er ansvarsfuld og kan arbejde selvstændigt i ”det varme, det kolde og i bageriet” på skift. Arbejdsdagene kan blive travle, og nogle dage skal der gives et ekstra nap med; det skal du også kunne fungere med.

Det er vigtigt, at du har synligt lyst til at arbejde med unge mennesker, og at du har en positiv og tålmodig tilgang til arbejdet. Det vil også være dejligt, hvis du har kendskab til diæter og fødevareallergier.

Køkkenets ansatte udgøres af to kokke og en medhjælper. Vi bespiser dagligt omkring 120 personer og laver eftermiddagsmad til vores Børnehus og SFO. Køkkenet er løbende blevet moderniseret.

Vi kan tilbyde en glad arbejdsplads med gode udviklingsmuligheder, hvor der er plads til ideer og nye tiltag.

Arbejdstiden ligger som udgangspunkt i tidsrummet 7-14; det er kun sjældent tale om aften- og weekendarbejde.

Du er meget velkommen til at kontakte køkkenchef Charlotte Nielsen 20 85 43 63 for yderligere information.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist er 16. marts 2023, og ansøgninger sendes til kontor@gfeskole.dk. Samtaler finder sted 22. marts 2023.