Efterskolen 1999/2000

Img497

I begyndelsen af skoleåret var efterskolen i Sverige, hvor de sejlede rundt i området omkring Bengtfors.

Skoleårets anden lejrskole var en skitur til Nordseter i Norge, der bød på en masse gode oplevelser på langrend.

BILLE017
BILLE014
BILLE007
Img620
Img615

Skoleåret indeholdt flere emneuger. En af dem hed "The English House" og var for både efterskolen og friskolen. Den startede med en fiktiv flyvetur til England, og så blev der ellers arbejdet på forskellige tematiske værksteder ugen igennem.

En anden emneuge var skoleårets musical "Odysseia", og her udspillede sig et drama mellem Olympens guder og menneskene på jorden, heriblandt turisterne i Grækenland.

Img441
Billede1
Olympen
Sofiehp

Det er næsten ikke til at se forskel, men billedet til venstre er fra en indianerweekend, mens de øvrige er fra et arrangement, vi havde sammen med Vesterdal. Vi havde inviteret til hippie-arrangement, og der blev bl.a. brændt bh'er af og spist mikro-makro-mad.

MEDIE002
Bhbrænd1